Європейське агентство з лікарських засобів зробило заяву щодо вакцин AstraZeneca

Європейське агентство з лікарських засобів зробило заяву щодо вакцин AstraZeneca

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

У Європейському агентстві з лікарських засобів заявили, що вакцина від коронавірусу компанії AstraZeneca не збільшує ризик утворення тромбів, а зафіксовані випадки тромбоемболії у вакцинованих осіб «не перевищує їх кількості на тлі загальної популяції».

«На цей час немає ознак того, що вакцинація викликала стан, не включений у список побічних ефектів цієї вакцини. Позиція комітету EMA з питань безпеки полягає в тому, що користь вакцини продовжує переважувати її ризики, і вакцину можна продовжувати використовувати, поки йде розслідування за фактами тромбоемболії. Станом на 10 березня 2021 року в Європейській економічній зоні було зареєстровано 30 випадків тромбоемболічних подій серед майже 5 мільйонів осіб, вакцинованих вакциною COVID-19 AstraZeneca», – сказано у заяві агентства.

Нагадаємо, вакцинацію від коронавірусу препаратом  AstraZeneca призупинили уже 7 країн через побоювання щодо можливих побічних ефектів.  Причиною для хвилювань стали смерті щеплених осіб унаслідок тромбозу.

Раніше два шведських регіони призупинили вакцинацію від коронавірусу препаратом від компанії AstraZeneca через побічні ефекти у 100 зі 400 щеплених медиків в одному із регіонів.

Крім того, вакцинацію препаратом AstraZeneca  призупинили у ПАР, оскільки препарат показав низьку ефективність проти нового штаму коронавірусу. А в Італії не рекомендують робити щеплення від коронавірусу вакциною британської компанії AstraZeneca особам старше 55 років. Вікові обмеження до цієї вакцини також висунула і Німеччина, однак згодом зняла їх.

Україна також закупила вакцину AstraZeneca в обсязі півмільйона доз, крім яких очікується ще 2 млн доз від цієї ж фармкомпанії.

Автор: UA.NEWS
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!