Китай заборонив BBC World News, звинувативши медіа у «серйозному порушенні правил мовлення»

Китай заборонив BBC World News, звинувативши медіа у «серйозному порушенні правил мовлення»

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Влада КНР заборонила мовлення BBC World News на материковій території країни, аргументувавши це «серйозним порушенням правил висвітлення новин».

11 лютого адміністрація національного радіо і телебачення КНР (NRTA) заявила, що репортажі BBC World News, на думку китайської влади, не відповідали принципам правдивості та об’єктивності, підривали національні інтереси і етнічну солідарність Китаю, повідомляє BBC News Україна.

«Оскільки робота телеканалу не відповідає вимогам мовлення в Китаї як міжнародного каналу, BBC World News не має права продовжувати роботу на території КНР. NRTA не прийме заявку каналу на мовлення в наступному році», – йдеться  у заяві NRTA.

Міністр закордонних справ Великої Британії Домінік Рааб назвав заборону мовлення BBC World News у Китаї «неприйнятним обмеженням свободи засобів масової інформації».

«У Китаї одні з найжорсткіших обмежень ЗМІ і свобод інтернету на планеті, і цей останній крок лише зашкодить репутації Китаю в очах світу», – сказав Рааб.

Раніше влада Китаю критикувала канал за репортажі про коронавірус. Крім того, BBC World News неодноразово повідомляла про порушення прав уйгурів та інших етнічних груп в автономному районі Синьцзян.

Проте забороні BBC World News передувало те, що на попередньому тижні китайський англомовний телеканал China Global Television Network (CGTN) втратив ліцензію на мовлення у Великій Британії – британський регулятор Ofcom заявив, що CGTN перебуває під контролем Комуністичної партії Китаю, що порушує закон про редакційну незалежність.

Після втрати CGTN ліцензії на мовлення у Великій Британії МЗС КНР почало скаржитися на новини BBC World News.

BBC World News TV – міжнародний інформаційний 24-годинний телеканал, доступний у понад 200 країнах світу. Щотижнева аудиторія каналу складає близько 84 млн людей.

Читайте також:

У Польщі 10 лютого низка ЗМІ призупинили випуск новин на знак протесту проти встановлення нового податку на доходи від реклами у розмірі від 2% до 15%. Незважаючи на це, в уряді Польщі не планують відмовлятися від проєкту про новий податок для медіа.

А в Угорщині буде змушене повністю перейти в інтернет останнє незалежне радіо з питань громадських справ Klubradio після програшу апеляції в суді на відмову національної ради з питань засобів масової інформації продовжити йому дію ліцензії.

Автор: UA.NEWS
загрузка...
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!