Латвія заборонила сім телеканалів російських пропагандистів

Латвія заборонила сім телеканалів російських пропагандистів

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Латвійська Національна рада з електронних ЗМІ заборонила трансляцію в країні семи каналів із групи Russia Today за підривну діяльність проти України.

Як повідомляється на сайті латвійської нацради NEPLP, вона заборонила поширення в Латвії телеканалів RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV, оскільки вони знаходяться під фактичним контролем, керівництвом і одноосібним управлінням Дмитра Кисельова. Він у свою чергу є у санкційних списках ЄС за підрив територіальної цілісності, суверенітету і незалежності України. Також латвійський регулятор закликав регуляторів інших країн-учасниць ЄС вчинити так само. Рішення набуває чинності з моменту оприлюднення і буде в силі, поки Кисельов залишається у списку санкцій ЄС.

Раніше повідомлялося, що відомий телеканал кремлівської пропаганди RT може потрапити під санкції в Британії. Телекомунікаційний регулятор Британії ініціював 7 справ щодо RT. А наприкінці травня британський медіарегулятор Ofcom почав ще три нових розслідування проти російської пропагандистської телекомпанії Russia Today (RT).

До цього Twitter вирішив заборонити розміщення реклами з усіх акаунтів, які належать RT і Sputnik. Ці заходи пов’язують з «ситуацією по втручанню цих агентств в президентські вибори в США. А в минулому році російських пропагандистів позбавили акредитації в Конгресі Штатів.

Автор: UA.NEWS
загрузка...
Фото: Первый канал
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!