Литва заблокувала телеканали російської пропаганди

Литва заблокувала телеканали російської пропаганди

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Литва заблокувала трансляцію п’яти каналів RT (Russia Today), до яких причетний  російський пропагандист Дмитро Кисельов.

Як повідомляє Delfi, про це заявив голова литовського регулятора Мантас Мартішюс. «З урахуванням інформації Міністерства закордонних справ Литовська комісія з радіо і телебачення вирішила зупинити ретрансляцію на території Литовської Республіки п’яти програм RT», – вказав він. Мова йде про сам RT, його версію RT HD, RT Spanish, RT Documentary і RT Documentary HD. Рішення набуває чинності 9 липня.

Мартішюс пояснив, що рішення зупинити програми прийнято через санкції ЄС відносно Кисельова, і нагадав, що аналогічно вже вчинила Латвія.

Раніше повідомлялося, що відомий телеканал кремлівської пропаганди RT може потрапити під санкції в Британії. Телекомунікаційний регулятор Британії ініціював 7 справ щодо RT. А наприкінці травня британський медіарегулятор Ofcom почав ще три нових розслідування проти російської пропагандистської телекомпанії Russia Today (RT).

До цього Twitter вирішив заборонити розміщення реклами з усіх акаунтів, які належать RT і Sputnik. Ці заходи пов’язують з «ситуацією по втручанню цих агентств в президентські вибори в США. А в минулому році російських пропагандистів позбавили акредитації в Конгресі Штатів.

Автор: UA.NEWS
Поділитись: