МОЗ відреагувало на смерть 19-річного студента після вакцинації

МОЗ відреагувало на смерть 19-річного студента після вакцинації

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Попередньою причиною смерті 19-річного студента Українського гуманітарного інституту Володимира Сало стала серцево-легенева недостатність, набряк легень та гостра коронарна недостатність, повідомили у МОЗ.

У відомстві зазначили, що з цього флакону вакцинували ще 5 людей і усі вони почуваються добре. Протягом 30 хвилин після вакцинації у хлопця скарг не було. Зараз цей випадок вивчає регіональна група оперативного реагування на несприятливі події після імунізації.

За словами головного санітарного лікаря Ігоря Кузіна, перш ніж робити якісь висновки, слід дочекатись результатів суд-медекспертизи.

«Безпосередньо призвела до смерті серцево-легенева недостатність, набряк легень. Але що саме викликало такий стан поки залишається невідомо, ми будемо чекати лабораторних досліджень матеріалів. Ми будемо тримати це на контролі», – заявив Кузін.

Хлопець вакцинувався 13 вересня о 14:30 і до вечора почував себе добре, вечеряв у студентській лікарні та грав у настільні ігри. Згодом у студента піднялась температура та о 20:15 почалися судоми. Через 20 хвилин у хлопця зник пульс і дихання, медпрацівники інституту робили йому штучне дихання до приїзду «швидкої». Медики намагалися реанімувати студента упродовж години.

Нагадаємо, в Україні більше 99% померлих від наслідків коронавірусу не були вакциновані проти інфекції. На це вказують дані останніх трьох місяців.

Міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко допускає введення обов’язкової вакцинації проти коронавірусу певних категорій громадян. Уряд планує вивести підробку COVID-сертифікатів і ПЛР-тестів в окрему статтю Кримінального кодексу України.

Автор: UA.NEWS
Поділитись:
-->

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!