Нацрада перевірить ще один телеканал через трансляцію російської пропаганди

Нацрада перевірить ще один телеканал через трансляцію російської пропаганди

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку телеканалу «Наш». Він випустив в ефір експрем’єра Азарова, який поширював пропаганду країни-агресора.

Як повідомляється на сайті Нацради, перевірку призначено через Азарова, який з’явився 15 грудня 2020 року в прямому ефірі передачі «Марафон» (із повтором 16 грудня). У програмі він вів діалог із ведучими Артемом Нікіфоровим та Ольгою Веремій, заперечував участь у збройному конфлікті на Донбасі збройних сил РФ, ігнорував наявність незаконних збройних формувань, які вчиняють незаконні дії з використанням зброї на території окремих районів Донецької та Луганської областей.

Як вказали у Нацраді, у своїх твердженнях Азаров покладав відповідальність за збройну агресію Російської Федерації проти України на Збройні сили України, що має ознаки розпалювання ворожнечі та посилення вже наявного військового протистояння, і може призвести до подальшого зростання насильства та агресії в ОРДЛО і на всій території України. Також у виступі Азарова містилися неправдиві висловлювання, що упереджують рішення Міжнародного кримінального суду, мовляв, суд чітко визначив, що в Україні, далі мовою оригіналу, «имеет место гражданский конфликт. А в гражданском конфликте запрещено использовать вооруженные силы».

При цьому, ведучі телеканалу під час прямої трансляції не реагували на ці та подібні висловлювання, тим самим проігнорували право глядачів на повну та об’єктивну інформацію.

В Нацраді вказали, що Азаров є постійним учасником передач телеканалу «Наш», його позиція з питань збройного конфлікту в Україні була неодноразово публічно оголошена, а тому вона має бути відомою керівництву телекомпанії. Тому це може свідчити про свідомий намір ліцензіата формувати відповідний напрям власної редакційної політики через розпалювання національної ворожнечі та поширення дезінформації. Такі дії мовника можуть дестабілізувати суспільство, загострити військове протистояння.

Зважаючи на це Нацрада на засіданні 12 лютого прийняла рішення про проведення із 26.02.2021 по 12.03.2021 позапланової безвиїзної перевірки діяльності ТОВ «Наш 365».

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО, яким на 5 років запроваджуються санкції щодо народного депутата фракції «Опозиційна платформа – За Життя» Тараса Козака, а також 8 юридичних компаній, яким належать телеканали 112, ZIK та NewsOne.

Мовлення телеканалів було припинене в цифровому мультиплексі і кабельних мережах у ніч на 3 лютого. Однак вони продовжують мовлення на платформі YouTube. Мінкульт звернеться до YouTube з проханням закрити сторінки 112, ZIK і NewsOne.

Видання «Українська правда» з посиланням на джерела в РНБО та СБУ повідомило, що телеканали фінансує компанія «Торговый дом «Донские угли»», яка діє на тимчасово окупованих територіях Луганської області.

Тим часом медіахолдинг Тараса Козака звинуватив главу держави у політичній розправі. Фракція ОПЗЖ ініціює імпічмент президенту Володимиру Зеленському.

Автор: UA.NEWS
загрузка...
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!