Черговий скандал: словенський телеканал показав карту з «російським» Кримом

Черговий скандал: словенський телеканал показав карту з «російським» Кримом

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Словенський телеканал RTV Slovenija під час ефіру позначив український тимчасово окупований Крим, як територію РФ. Пізніше там заявили, що сталася технічна помилка.

Про це йдеться в заяві посольства України в Словенії.

«У вівторок словенський канал RTV Slovenija у своїй передачі про Україну використовував карту України без Криму. Посольство негайно відреагувало на таку ситуацію, направивши офіційне звернення редакції телеканалу», – йдеться в заяві.

Уточнюється, що вже 17 лютого канал оприлюднив офіційне вибачення, пояснюючи ситуацію технічною помилкою.

«Україна піддається масованій інформаційній пропаганді і фейкам з боку Росії. У такий час особливо важливо, щоб всі наші партнери дотримувалися норм міжнародного права і своєї позиції щодо невизнання незаконної окупації Криму з боку Російської Федерації. Це ж стосується і журналістів іноземних ЗМ у питанні дотримання норм журналістської етики та об’єктивного висвітлення інформації», – зазначили в посольстві.

Раніше ми писали, що французький телеканал France Télévisions у відеосюжеті про ситуацію на сході України при ілюстрації подій 2014 року, зобразив незаконно анексований Крим частиною Росії.

Також нагадаємо, що компанія BlaBlaCar почала внутрішнє розслідування через свою рекламу, на якій карта України показана без тимчасово окупованого Росією Криму.

Автор: UA.NEWS
Поділитись: