Профільний інститут визначив головних просувачів ворожої пропаганди у сфері ЗМІ

Профільний інститут визначив головних просувачів ворожої пропаганди у сфері ЗМІ

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Інститут масової інформації склав рейтинг ЗМІ, що просувають проросійські і антизахідні наративи. У публікаціях видань найчастіше помічали фейки, маніпуляції та інформаційні кампанії, що проводяться одночасно з пропагандистськими медіа РФ.

Про це повідомляється на сайті ІМІ.

У топ- 6 «прокремлівських і антизахідних» сайтів були відзначені Страна.юа, 112.ua, ZIK, NewsOne, Голос і Вести. При цьому, медіаресурси лідера ОПЗЖ Віктора Медведчука – 112.ua, ZIK та NewsOne вже втратили частину аудиторії після введення санкцій РНБО, але все ще залишаються відвідуваними, підкреслили в ІМІ.

Найчастіше в «проросійських і антизахідних» ЗМІ повідомлялося, що Україною керують ззовні, а ескалація на сході країни – справа рук самих українців. Згадувалося, що Україна не відбулася як держава. З «антизахідних» тем популярними були «кінець легенди демократії в США» і «у Трампа вкрали перемогу на виборах».

В Україні в майбутньому повинна пройти деолігархізація новинних служб на телеканалах – таким чином великий бізнес не буде впливати на політику за допомогою ЗМІ.

Білий дім розглядав можливість запросити президента Володимира Зеленського в Вашингтон для зустрічі з Джо Байденом до його саміту з президентом РФ, але відмовився від цієї ідеї через зміну керівництва «Нафтогазу», повідомляють ЗМІ.

Ряд сайтів головних британських ЗМІ, включаючи BBC, Guardian, Financial Times, Independent, «зависли». Недоступні також сайти Amazon, Reddit та Twitch, не працює і портал уряду Великобританії – GOV.UK.

Автор: UA.NEWS
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!