Російський телеканал спіймали на брехні щодо керченського теракту

Російський телеканал спіймали на брехні щодо керченського теракту

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Ведучу програми «60 хвилин» російського федерального телеканалу «Росія-1» Ольгу Скабеєву спіймали на черговій брехні. Вона взяла інтерв’ю у дівчини, яка насправді значиться у списках загиблих після теракту в окупованій Керчі.

Брехню виявили журналісти програми «Fake News» телеканалу «Дождь». Вони зазначили, що 17 жовтня, в прямому ефірі програми «60 хвилин» ведуча Ольга Скабеєва говорила по телефону з дівчиною, яку представили Аліною Керовою, нібито очевидицею того, що відбулося у коледжі. «Дождь» знайшов подругу Керової, яка запевнила, що не впізнає голос дівчини, яка говорила в ефірі. Згодом про смерть Аліни Керової стали писати у коментарях до програми телеканалу «Росія-1» багато людей. Але канал не лише не вибачився за сфабриковане інтерв’ю, а навіть не прибрав його із запису ефіру.

Нагадаємо, 17 жовтня у тимчасово окупованому місті Керч в місцевому політехнічному коледжі стався теракт з масовим вбивством. 21 смерть, 10 осіб в реанімації та 5 у комі, близько 60 постраждалих, 3-денний траур і одне самогубство – така статистика трагедії. У мережі з’явилося фото підозрюваного та кілька відеороликів, які демонструють момент вибуху, а також стрілянину.

Автор: UA.NEWS
Фото: 24 Канал
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: