Ткаченко припустив, що російські канали RT були заблоковані через втручання у вибори

Ткаченко припустив, що російські канали RT були заблоковані через втручання у вибори

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Пропагандистські канали Russia Today могли бути заблоковані відеомайданчиком YouTube через втручання РФ у німецькі вибори.

Про це написав міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко в Телеграмі.

«Кажуть, на три речі можна дивитися безкінечно. На вогонь, на воду і на те, як Youtube блокує кремлівські канали. Тож, кілька речень щодо закриття Youtube-сторінок пропагандистських кремлівських каналів Russia Today та DFP в Німеччині. На мою думку, це блокування не випадково сталося після виборів в Німеччині. Керівниця RT не каже, чому саме Youtube заблокував кремлівські рупори, хоча причину напевне знає. Можливо, йдеться про чергове втручання Кремля в закордонний виборчий процес», – заявив Ткаченко.

Раніше ми писали, що адміністрація YouTube заблокувала два канали Russia Today на німецькій мові. Головний редактор Маргарита Сімоньян пригрозила санкціями Росії проти відеохостингу. Російські пропагандистські канали були видалені через порушення правил про неправдиву інформацію про коронавірус.

«RT DE було оголошено попередження за завантаження контенту, що порушує наші правила щодо неправдивої інформації про COVID-19. Це призвело до припинення їх прав на публікацію відео. Під час призупинення прав власники каналу намагалися обійти обмеження, використовуючи інший канал; в результаті обидва канали були закриті за порушення умов використання YouTube», – уточнили в Google.

Автор: UA.NEWS
загрузка...
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!