Верховний Суд відхилив два позови проти санкцій щодо телеканалів Медведчука

Верховний Суд відхилив два позови проти санкцій щодо телеканалів Медведчука

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Верховний Суд України визначився з двома позовами громадян, які оскаржують указ президента про накладення санкцій щодо телеканалів 112, ZIK і NewsOne. У розгляді одного позову відмовлено, другому надано час на усунення недоліків.

Про це повідомляється на сторінці Суду в Facebook.

Зазначається, що 9 лютого 2021 року Касаційний суд у складі Верховного Суду виніс постанови у справах… за позовами громадян, які оскаржують указ президента України від 2 лютого 2021 №43/2021.

Одна із заяв залишена без прогресу, позивачу встановлений десятиденний строк з дня вручення цієї постанови для усунення недоліків. У суді аргументують це тим, що позивач «не навів обґрунтування про порушення оскаржуваним Указом прав, свобод та інтересів, за захистом яких він звернувся до суду».

Щодо іншої заяви, то суд своєю ухвалою відмовив у відкритті провадження. Суд зазначив, що фактично зміст позовної заяви «свідчить про те, що вона подана в інтересах і на захист прав інших осіб – юридичних осіб, які, за твердженнями позивача, є власниками телеканалів».

Також у суді повідомили, що 8 лютого отримали ще один позов із подібними позовними вимогами. Відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України, Верховний Суд повинен упродовж 5 днів вирішити питання про відкриття провадження.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО, яким на 5 років запроваджуються санкції щодо народного депутата фракції «Опозиційна платформа – За Життя» Тараса Козака, а також 8 юридичних компаній, яким належать телеканали 112, ZIK та NewsOne.

Мовлення телеканалів було припинене в цифровому мультиплексі і кабельних мережах у ніч на 3 лютого. Однак вони продовжують мовлення на платформі YouTube. Мінкульт звернеться до YouTube з проханням закрити сторінки 112, ZIK і NewsOne.

Видання «Українська правда» з посиланням на джерела в РНБО та СБУ повідомило, що телеканали фінансує компанія «Торговый дом «Донские угли»», яка діє на тимчасово окупованих територіях Луганської області.

Тим часом медіахолдинг Тараса Козака звинуватив главу держави у політичній розправі. Фракція ОПЗЖ ініціює імпічмент президенту Володимиру Зеленському.

Автор: UA.NEWS
загрузка...
Фото: Адвокат-Консалтинг
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!