YouTube видалив три канали російських пропагандистів

YouTube видалив три канали російських пропагандистів

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

YouTube видалив за порушення умов використання відеохостингу три канали російських пропагандистів – News-Front, Anna News і «Крим24». Вони займалися розповсюдженням фейків про ситуацію в Україні і на окупованих РФ українських територіях.

На сторінках акаунтів цих медіа, які часто висвітлюють позицію бойовиків «Л/ДНР» і окупаційної влади Криму, зазначено, що їх заблокували за порушення правил використання YouTube. Як пише TJournal, канали недоступні як для російськомовної, так і для іноземної аудиторії. При цьому на телеканалі «Крим 24» заявили, що їх заблокували без попередження після трьох років роботи з YouTube. В News Front також відзначили, що без проблем постили YouTube п’ять з половиною років, і закликали Роскомнадзор заблокувати YouTube в РФ. В Anna News повідомили, що їх блокують вже не перший раз, і готують звернення до адміністрації сайту з вимогою відновлення каналу.

Раніше соцмережа Facebook видалила майже 2 тисячі сторінок та груп, які були пов’язані з РФ, розсилали спам та писали новини про події в Україні. Їх викрили у маніпуляціях та введенні в оману користувачів про своє походження та діяльність.

Також Facebook заблокував профілі, пов’язані з російським Russia Today. Пізніше компанія заявила, що може розблокувати проекти російського пропагандистського каналу, якщо вони будуть містити дані про зв’язки з РФ. Крім того, Facebook змусив розкритися російських адміністраторів українських сайтів.

Автор: UA.NEWS
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!