Канал  «Еспресо» заявляє про тиск з боку Нацради через трансляції програм іноземного виробництва

Канал  «Еспресо» заявляє про тиск з боку Нацради через трансляції програм іноземного виробництва

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

21 травня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення повідомила, що позапланово перевірить телеканал «Еспресо» щодо частки національного аудіовізуального продукту «у зв’язку із зафіксованими ознаками порушень умов ліцензій».

«11 травня 2020 року в ефірі телеканалу «Еспресо» моніторингом зафіксовано трансляцію програм/передач іноземного виробництва загальним обсягом 1 год. 11 хв./добу (4,93% від загального обсягу мовлення). Так, з 0:09 до 0:38 (із повтором з 07:35 до 08:04) транслювалося Радіо Свобода, а з 21:00 до 21:14 − «ВВС NEWS Україна». Це є ознакою порушення частини сьомої статті 27, частини восьмої статті 28 і пункту а) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», оскільки ліцензіатом зменшено мінімальну частку національного аудіовізуального продукту, якого за ліцензією має бути не менше 24 год./добу (100%)», – йдеться в повідомленні Нацради.

Зі свого боку телеканал «Еспресо» назвав призначення перевірки тиском на канал.

«Співпраця телеканалу «Еспресо» та Радіо Свобода розпочалася ще з часів Майдану і триває до сьогодні. Програми Радіо Свобода знімаються в Україні і не є програмами іноземного виробництва. З 2014 року телеканал «Еспресо» проходив кілька планових перевірок Нацради і жодних зауважень з приводу цих програм у Нацради не було. Зміну підходу державного регулятора до сітки незалежного інформаційного мовника ми пов’язуємо лише зі зміною політичного режиму в країні, що є ознакою початку політичних репресій», – йдеться у заяві каналу.

«Еспресо» також вказує, що телеканал 16 березня звернувся до Нацради з заявою внести зміни до ліцензії, пов’язані з показами програм іноземного виробництва, якими є також програми української служби BBC, але за понад два місяці не отримав відповіді.

«Дії телеканалу, які Нацрада вважає порушенням, зумовлені порушеннями закону, які допустила сама Нацрада. Якби заява була розглянута вчасно, як того вимагає закон, очевидно, що ніякого «порушення», про яке згадує Нацрада, не було б… Коли Нацрада в прес-релізі каже, що програми української служби Радіо Свобода і «ВВС NEWS Україна» є «програмами іноземного виробництва», це зайвий раз демонструє, що Нацрада вже без перевірки визнала телеканал порушником», – йдеться у заяві.

Раніше Національна рада з питань телебачення і радіомовлення надіслала листи до телеканалів «1+1» та NewsOne через поширену ними інформацію про «секретні лабораторії США в Україні».

Посольство США опублікувало офіційну відповідь на російські фейки нібито про появу в Україні 15 американських лабораторій для «створення зброї масового ураження».

Раніше Європейський Союз повідомив, що левова частка фейків про коронавірус Covid-19 виходить з території РФ або від прокремлівських джерел. Зараз існує ціла низка фейків, пов’язаних з теорією змови навколо коронавірусу. Переважну більшість із них запускають з Росії. Також активно поширюються фейки про діагностування інфекції.

Автор: UA.NEWS
загрузка...
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!