Нацрада зафіксувала пропаганду російської агресії на одіозному телеканалі

Нацрада зафіксувала пропаганду російської агресії на одіозному телеканалі

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne через виявлені ознаки порушення українського законодавства.

Як повідомляє сайт регулятора, рішення про перевірку ТОВ «Новини 24 години» (супутниковий телеканал NewsOne) було ухвалене на підставі моніторингу, проведеного 5 листопада. У той день під час передачі «Я так думаю» з ведучим Русланом Коцаба звучали висловлювання, що мають ознаки порушення мовником Законів України «Про інформацію» та «Про телебачення і радіомовлення». Зокрема, мова йде про заклики до розв’язування агресивної війни або пропаганду дій держави-агресора, яка виправдовує або визнає правомірною окупацію території України. Так під час передачі прозвучало твердження: «… Незаконне збагачення і було метою цих «євромайдановскіх бариг». А не якесь там примарне європейське майбутнє, НАТО, Євросоюз і т. д. Відповідно, повсталий Донбас спробували втихомирити за допомогою танків і авіаційних бомб».

За результатами перевірки Нацрада ухвалить відповідне рішення щодо ліцензіата.

Нагадаємо, Нацрада вже подала позов до суду про анулювання ліцензії телеканалу NewsOne за мову ворожнечі в ефірі, відповідне провадження відкрив 22 жовтня Окружний адміністративний суд Києва. У серпні 2019 року СБУ відкрила кримінальне провадження щодо телеканалу «112 Україна».

У той же час Рада національної безпеки і оборони заявила про відсутність підстав для введення санкцій проти телеканалів «NewsOne» і «112 Україна».

Автор: UA.NEWS
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!