Відставка Богдана: першоджерело анулювало новину

Відставка Богдана: першоджерело анулювало новину

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Першоджерело новини про відставку глави Офісу президента Андрія Богдана 2 серпня опублікувало спростування.

«Інтерфакс-Україна», який був першоджерелом, анулював текст новини про відставку Богдана», – пише видання «Громадське».


Нагадаємо, про відставку Богдана повідомило агентству «Інтерфакс-Україна» джерело в Офісі президента. А видання НВ опублікувало фото самого заяви, написаного нібито Богданом.

Раніше повідомлялося, що петиція з вимогою звільнення Богдана набрала необхідну кількість голосів на сайті президента. А Кличко поскаржився на Андрія Богдана у НАБУ через тиск.

Голова партії «Слуга народу» Дмитро Разумков прокоментував інформацію про відставку Андрія Богдана з посади голови Офісу президента України. Керівник президентської партії заявив, що йому нічого не відомо про заяву Богдана, яку він нібито написав.

Автор: UA.NEWS

Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!