$ 40.15 € 43.56 zł 10.24
+23° Київ +27° Варшава +19° Вашингтон

«Пропагандистська машина, яка профінансована Москвою»: Ткаченко підтримав санкції проти каналів, пов'язаних з Медведчуком

UA.NEWS 03 Лютого 2021 09:55
«Пропагандистська машина, яка профінансована Москвою»: Ткаченко підтримав санкції проти каналів, пов'язаних з Медведчуком

Очільник Міністерства культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко заявив, що підтримує рішення Ради національної безпеки та оборони запровадити санкції проти телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZIK.

Про це він написав у Telegram.

«Цей кейс є винятковим, але вчасним. І не тільки через інформаційний тероризм і загрозу безпеці України цих інструментів пропаганди Кремля. Але й через масові порушення журналістських стандартів, фейки та маніпуляції. Впевнений, у Москві вже готують методички про «наступ на свободу слова в Україні» та «знищення вільної преси». Хочу попередити: ці телеканали – не звичайні телевізійні мовники. Це по суті іноземна пропагандистська машина, яка була сформована в Україні і опосередковано профінансована Москвою, де про свободу слова вже давно не йдеться, а окремі журналісти стали солдатами Кремля», - написав Ткаченко.

Рішення РНБО Ткаченко назвав «симетричним на щоденні інформаційні та пропагандистські атаки на свободу та незалежність».

«Це логічне завершення розслідування Тимчасової слідчої комісії, у якій я брав участь ще під час роботи народним депутатом. Тоді ми з’ясовували, як відбувалися оборудки під час зміни власників телеканалів 112, ZIK та NewsOne, які сьогодні належать одній людині – правій руці Медведчука, депутату Тарасу Козаку. Радий, що і що наші напрацювання стали кроком до встановлення цілковитої прозорості структури власності українських телеканалів та завадили інформаційної монополізації в інтересах окремих політичних сил», - додав міністр.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про санкції проти телеканалів ZiK, NewsOne і 112 Україна та їхнього формального власника нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака.

Кабельні оператори у Києві вимкнули з ефіру 112 канал, NewsOne та ZIK.

Канали, які пов'язують із Медведчуком, заявили про «політичну розправу».

На каналі «112 Україна» заявили, що охорона не пускала гостей на нічний ефір 3 лютого.

Раніше повідомлялося, що Окружний адміністративний суд Києва розпочав анулювання ліцензії на мовлення каналу NewsOne, який належить народному депутату Тарасу Козаку – соратнику кума Путіна Віктора Медведчука.

Нацрада звернулась до суду щодо анулювання ліцензії іншому телеканалу соратника Медведчука NewsOne. В ефірі медіа було зафіксовано розпалювання ворожнечі.

Безпосереднім власником каналу NewsOne є народний депутат Тарас Козак, його вважають соратником кума російського президента Віктора Медведчука. До його холдингу входять телеканали «112 Україна», NewsOne та ZIK.

Служба безпеки України (СБУ) спростувала інформацію про оголошення підозри народному депутату фракції «Опозиційна платформа – За життя», власнику телеканалів ZIK, NewsOne та «112 Україна» Тарасу Козаку.