Відомий телеканал кремлівської пропаганди може потрапити під санкції у Британії

Відомий телеканал кремлівської пропаганди може потрапити під санкції у Британії

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

У Британії  заявили, що россійський пропагандистський телеканал RT порушує правила мовлення, зокрема, принцип об’єктивності.  Британський регулятор Ofcom навіть анонсував можливі санкції.

«Ми повідомили RT, що схильні розглянути питання про застосування санкцій відповідно до закону», –  цитує заяву Ofcom Reuters. На це в Russia Today відповіли, що «надзвичайно засмучені» рішенням медіарегулятора та повідомлять про подальші дії пізніше. Розслідування стосувалось трьох випусків RT щодо отруєння Сергія і Юлії Скрипалів у місті Солсбері.

У квітні телекомунікаційний регулятор Британії ініціював 7 справ щодо RT. А наприкінці травня британський медіарегулятор Ofcom почав ще три нових розслідування проти російської пропагандистської телекомпанії Russia Today (RT).

До цього Twitter вирішив заборонити розміщення реклами з усіх акаунтів, які належать RT і Sputnik. Ці заходи пов’язують з «ситуацією по втручанню цих агентств в президентські вибори в США. А в минулому році російських пропагандистів позбавили акредитації в Конгресі Штатів.

Автор: UA.NEWS
Фото: The Independent
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!