$ 40.76 € 43.71 zł 10.06
+22° Київ +24° Варшава +33° Вашингтон

16 євродепутатів співпрацювали з російським пропагандистським YouTube-каналом

UA.NEWS 11 Квітня 2024 13:10
16 євродепутатів співпрацювали з російським пропагандистським YouTube-каналом

Видання Politico проаналізувало 50 відео на YouTube-каналі російської пропаганди «Голос Європи» (Voice of Europe), з яким співпрацювали 16 євродепутатів.

«Якщо це війна цивілізацій, я сподіваюся, що цивілізація в Україні програє», – сказав Марсель де Грааф, нідерландський ультраправий законодавець, з телестудії прямо в Європейському парламенті в жовтні минулого року.

«Україна має стати демілітаризованою буферною зоною», – заявив ультраправий політик із Німеччини Максиміліан Кра, звертаючись до інших чотирьох учасників у студії. Дебати були організовані «Голосом Європи», інформаційним агентством, яке чеська та бельгійська влада в березні назвала прикриттям для російської пропаганди та дезінформації.

Влада Чехії наклала санкції на двох керівників «Голосу Європи», один з яких — давній друг російського лідера Володимира Путіна, український олігарх Віктор Медведчук.

Перевірка Politico всіх 50 відео на YouTube-каналі «Голосу Європи» показала, що 16 членів Європейського парламенту співпрацювали з цим виданням — усі вони від радикально правих до крайніх правих. Депутати Європарламенту та політики з урядів країн Центральної та Східної Європи дали відеоінтерв’ю каналу, у якого лише 351 підписник на YouTube і лише 60 000 переглядів з минулого літа.

Однак його охоплення на платформах соціальних мереж X і Facebook було набагато ширшим, і його обліковий запис на X все ще працює. У довгому пості на X його обліковий запис звинуватив «глобалістські ЗМІ» у «диких спекуляціях і абсурдних звинуваченнях» щодо їхніх зв’язків з Росією, які, як вони наполягали, були безпідставними.

13 євродепутатів, з якими Politico вдалося зв’язатися, заперечували, що брали або їм пропонували гроші.

Більшість євродепутатів сказали, що не можуть пригадати, хто запросив їх на дебати, як з ними зв’язалися чи хто брав у них особисті інтерв’ю в їхніх парламентських офісах.

Після викриття YouTube видалив зі свого веб-сайту десятки відео, знятих у парламенті, через порушення політики щодо оманливого контенту. Хоча прем’єр-міністр Бельгії Александер де Кроо стверджував, що члени Європарламенту отримували гроші від організації, немає жодних доказів того, що ці депутати брали гроші за такі виступи, зазначає Politico.

Раніше ми писали, що низка депутатів Європейського парламенту закликали до розслідування інформації про те, що рф підкуповувала їхніх колег для поширення пропаганди.

Також нагадаємо, що росія починає інтенсивно говорити про застосування ядерної зброї в моменти погіршення ситуацій на фронті, адже Кремль вважає пропаганду страху найефективнішим інструментом впливу в зовнішній політичній агресії.

Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.