ЄС неоднозначно відреагував на закриття каналів Медведчука

ЄС неоднозначно відреагував на закриття каналів Медведчука

UA.NEWS
Автор
UA.NEWS
UA.NEWS
Поділитись:

Євросоюз прокоментував введення санкцій проти каналів з орбіти проросійського політика Віктора Медведчука 112 Україна, NewsOne та ZIK, зазначивши, що боротьба України із дезінформацією та захист національних інтересів хоч є і законною, але не має відбуватися за рахунок свободи ЗМІ.

Речник ЄС із закордонних справ та політики безпеки Петер Стано уточнив, що Євросоюз зараз оцінює згадане рішення РНБО та стежить за справою, пише Європейська правда.

«За словами української влади, це рішення було прийнято на підставі антитерористичного законодавства і розслідувань, які встановили, що пан Козак отримував кошти з непідконтрольних уряду територій, контрольованих сепаратистами. Хоча зусилля України щодо захисту своєї територіальної цілісності та національної безпеки, а також щодо захисту від інформаційних маніпуляцій є законними, зокрема, з урахуванням масштабів дезінформаційних кампаній, які зачіпають Україну, в тому числі з-за кордону, це не повинно відбуватися за рахунок свободи ЗМІ та має відбуватися при повній повазі основних прав і свобод та відповідно до міжнародних стандартів»
— Петер Стано
Речник ЄС із закордонних справ та політики безпеки

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО, яким на 5 років запроваджуються санкції щодо народного депутата фракції «Опозиційна платформа – За Життя» Тараса Козака, а також 8 юридичних компаній, яким належать телеканали 112, ZIK та NewsOne. Ввечері у вівторок їх відразу ж почали відключати від ефіру.

В Офісі президента вважають, що ці телеканали використовуються як інструменти російської пропаганди в Україні. Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко підтримав рішення РНБО. Водночас, голова Верховної Ради Дмитро Разумков утримався під час голосування Ради нацбезпеки.

Колишній президент Петро Порошенко підтримав санкції. Він нагадав, що у жовтні 2018-го саме його команда ініціювала й ухвалила постанову ВР про обмежувальні заходи щодо проросійських телеканалів. Однак тоді постанову не вдалося реалізувати, оскільки починалася виборча кампанія, і закриття каналів під час виборів створило б фундаментальну проблему з їхнім визнанням як чесних та прозорих.

За неофіційною інформацією, Європейський союз позитивно оцінює запроваджені РНБО санкції проти телеканалів. Незабаром Брюссель опублікує офіційну реакцію.

Видання «Українська правда» з посиланням на джерела в РНБО та СБУ повідомило, що телеканали 112, ZIK і NewsOne фінансує компанія «Торговый дом «Донские угли»». Воно діє на тимчасово окупованих територіях Луганської області.

Тим часом медіахолдинг соратника кума Путіна Тараса Козака звинуватив главу держави у політичній розправі. Фракція ОПЗЖ ініціює імпічмент президенту Володимиру Зеленському.

Сполучені Штати Америки підтримали запроваджені РНБО санкції проти телеканалів 112 Україна, NewsOne та ZIK.

Автор: UA.NEWS
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!