$ 41.35 € 44.83 zł 10.48
+27° Київ +22° Варшава +27° Вашингтон

Newsone скасував провокативний телемарафон з «Росією 24»

Ілона Завальнюк 08 Липня 2019 13:33
Newsone скасував провокативний телемарафон з «Росією 24»

Канал Newsone вирішив скасувати анонсований телемарафон з російським телеканалом «Росія 24» через погрози фізичної розправи, які надходять журналістам.

Про це повідомляється на сайті Newsone.

[blockquote_with_author name="Newsone"]«Протягом останнього часу низкою політичних партій щодо нашого телеканалу була розпочата масована інформаційна атака. У хід пішли заяви про акції протесту біля каналу, а з учорашнього вечора - і прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких. Тому телеканал NEWSONE повідомляє про те, що у зв'язку з інформаційною кампанією проти журналістів, загрозою нападу на канал і використанням його імені у передвиборній кампанії низки українських партій, ми змушені припинити підготовку телемарафону «Треба поговорити»
[/blockquote_with_author]

Раніше секретар Ради нацбезпеки і оборони (РНБО) України Олександр Данилюк назвав телеміст дешевою маніпуляцією. Він охрестив подію поєднанням внутрішньокремлівської пропаганди з її філією у Києві.

Нагадаємо, російський пропагандист Дмитро Кисельов у програмі «Вести недели» повідомив про телеміст між NewsOne і «Росія 24», який заплановано 12 липня в 18:00 за Москвою та о 17:00 за київським часом. Багато політичних сил України засудили і розкритикували телемарафон.

Власником NewsOne є соратник Віктора Медведчука та нардеп від «Опозиційного блоку» Тарас Козак. Він  задекларував покупку телеканалу за близько $ 1,5 млн. Козак також придбав телеканал ZIK та «112 Україна».