$ 41.5 € 45.21 zł 10.54
+17° Київ +23° Варшава +26° Вашингтон

Перевірка телемосту з РФ зафіксувала порушення на NewsOne

Ілона Завальнюк 30 Липня 2019 14:24
Перевірка телемосту з РФ зафіксувала порушення на NewsOne

Під час позапланової перевірки каналу NewsOne у зв’язку із анонсом телемарафону із телеканалом «Росія 1» було виявлено порушення. Про це заявив член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський.

«Перевірка відбулася, нашу групу пустили на телеканал NewsOne, але акти не підписали. І зараз ми готуємо проект рішення про розгляд результатів цієї перевірки», - сказав член Нацради у коментарі Інтерфакс-Україна.

Результати аудиту мають розглянути на засіданні ради у найближчі тижні.

«Якщо факти порушень – розпалювання ворожнечі – підтвердяться , то, я прогнозую, що будуть застосовані санкції», - додав він.

Окрім скандального телемосту, досліджувалась і програма, у якій українців охрестили фашистами.

Нагадаємо, 7 липня ведучий пропагандистського державного телеканалу «Росія 1» Дмитро Кисельов анонсував проведення 12 липня спільного з українським телеканалом NewsOne телемарафону «Треба поговорити». Керівництво NewsOne зазначило, що метою програми є «діалог у прямому ефірі між пересічними людьми України і Росії без політики і політиків», аби кожен зі свого боку «зробив крок для припинення війни».

Ідея проведення телемосту спричинила потужний суспільний резонанс. 8 липня через погрози фізичної розправи на адресу журналістів, NewsOne скасував анонсований телемарафон.

Секретар РНБО Олександр Данилюк назвав ідею телемосту дешевою маніпуляцією.

Генпрокуратура заявила про намір заарештувати активи NewsOne, а його власник і співробітник викликані на допити. Правоохоронці кваліфікували їхні наміри провести телеміст з РФ як підривну діяльність і державну зраду.

Нацрада з питань ТБ і радіомовлення призначила позапланову перевіркускандального телеканалу. Там зазначили, що рішення про призупинення ліцензії NewsOne має ухвалити РНБО.

Також у ГПУ з’ясували, що керівник бенефіціарів компаній-власників телеканалу NewsOne і російського «Промсвязьбанка» – одна і та ж особа, а сам банк обслуговує державне оборонне замовлення РФ.

Безпосереднім власником каналу NewsOne є народний депутат Тарас Козак, його вважають соратником кума російського президента Віктора Медведчука. До його холдингу входять телеканали «112 Україна», NewsOne та ZIK.